فولادگر

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی از رونمایی راهکارهای پیاده‌سازی رونق تولید مجلس در خردادماه امسال خبر داد و گفت: مشکلات تأمین مالی، بیمه و مالیات واحدهای تولیدی برطرف شود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از تسنیم، حمیدرضا فولادگر با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی و به‌ویژه کمیسیون صنایع و معادن از همان روزهای نخست سال ۹۸ پیگیر اجرایی شدن شعار رونق تولید بوده است، اظهار داشت: تقریباً سه هفته‌ای است که مجلس با برگزاری جلساتی با حضور رؤسای کمیسیون‌ها و وزرای مربوطه، چگونگی پیاده‌سازی رونق تولید را پیگیری کرده و قرار شده این جلسات تا جمع‌بندی نهایی ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه در طول این جلسات سه موضوع در بخش رونق تولید مورد توجه قرار گرفته است، افزود: نخستین موضوع آسیب‌شناسی مشکلات بخش تولید است که باید برای رفع آنها تدبیر جدی صورت گیرد به‌ نحوی که باید مشکلات تأمین مالی، بیمه و مالیات واحدهای تولیدی برطرف شود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با اعلام اینکه در بخش دوم رفع موانع قانونی و مقررات‌زدایی در بخش تولید مورد توجه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: البته باید از تولیدکننده نیز انتظار داشته باشیم تا تولید رقابت‌پذیر را در اولویت کاری خود قرار دهد و بهره‌وری و کیفیت را در محصولات خود پیاده‌سازی کند.

فولادگر اضافه کرد: در مجموع قرار است این سه موضوع مهم در قالب راهکار مجلس برای حمایت از تولید در خرداد ماه امسال جمع‌بندی و به صحن علنی مجلس ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها