زغالسنگ

شرکت زغالسنگ هند واردات این ماده معدنی را به میزان ۱۲۰ میلیون تن کاهش می دهد. هند در نظر دارد تولید داخلی زغالسنگ را افزایش دهد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، شرکت زغالسنگ هند Coal India در نظر دارد طی سه سال آینده با رشد تولید داخلی، واردات زغالسنگ را به میزان ۱۲۰میلیون تن کاهش دهد.

به منظور انجام این کار، شرکت زغالسنگ هند افزایش ۵۰ تا۵۵ میلیون تنی تولید سالانه زغالسنگ را طی سه سال آینده در برنامه خود قرار داده است.

آک جاAK Jha ، رئیس شرکت زغالسنگ هند گفت: در راستای انجام برنامه افزایش تولید داخلی زغالسنگ، ۱۰۵ میلیارد روپیه برای خرید تجهیزات جدید طی امسال و سال آینده هزینه خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته این کشور ۷۳۰ میلیون تن زغالسنگ تولید کرده است در حالی که مصرف این ماده معدنی در هند ۹۶۵ میلیون تن به ثبت رسید. حدود ۲۳۵ میلیون تن از زغالسنگ مورد نیاز از طریق واردات تامین شده است که از این میزان ۱۱۵ میلیون تن زغالسنگ کک شو است که قابل تولید در کشور نیست. اما در خصوص ۱۲۰میلیون تن که قابل تولید در کشور است برنامه جایگزین شدن با تولید داخل را تا سه سال آینده داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها