IMG_0605.JPG

امروز معاملات پلیمرها با ثبت تقاضاهای بالا روبه رو شد، به طوری که پلی پروپیلن های نساجی و پلی اتیلن های سبک، سنگین و پلی اتیلن سنگین لوله CRP۱۰۰ با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به این ترتیب پلی پروپیلن های نساجی Z۳۰S و C۳۰S پتروشیمی مارون که امروز به ترتیب به میزان ۵۰۶ و ۱۸۹۲ تن عرضه شده بودند، با ۲۹۵۰۲ و ۳۶۱۴۶ تن تقاضا روبه رو شدند.

همچنین پلی اتیلن سنگین لوله CRP۱۰۰ پتروشیمی مارون نیز که به میزان ۱۵۱۸تن عرضه شده بود، ۳۲۵۶ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۲۶ تومان و میانگین قیمت خرید آن نیز ۴ هزار و ۱۹۱ تومان بود.

در همین حال برروی پلی پروپیلن شمیایی ZB۳۲۲L نویدزرشیمی معامله ای انجام نشد.

پلی اتیلن سبک فیلم ۰۱۹۰ پتروشیمی آریاساسول نیز که امروز به میزان ۱۹۸۰ تن عرضه شده بود، ۴ هزار و ۸۴۰ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۵۷ تومان و میانگین قیمت خرید آن نیز ۳ هزار و ۹۵۷ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن سنگین فیلم HF۵۱۱۰ پتروشیمی آریاساسول نیز با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شد، به طوری که عرضه ۱۴۳۰ تنی آن ۵ هزار و ۱۷۰ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۶۹۸ تومان و میانگین قیمت خرید آن ۳ هزار و ۸۹۱ تومان بود.

در همین حال پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پلیمر کرمانشاه، پلی اتیلن سنگین فیلم EX۵ پتروشیمی مارون و پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی شازند وارد سیستم مچینگ شده و با استقبال کمتری نسبت به محصولات دیگر روبه رو شدند.

پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پلیمر کرمانشان به میزان ۲۴۰ تن با قیمت پایه ۳ هزار و ۷۱۱ تومان توسط معامله گران خریداری شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها