آزاد

رئیس سابق اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات با بیان اینکه وضعیت بازار آهن بسیار خوب است و از کمبود عرضه کالا در این بازار خبری نیست، گفت: تحریم ها برروی صادرات اثری نگذاشته و ما هر ماه تقریبا ۵۰۰ هزار تن صادرات داریم که تا یک میلیون تن نیز می رسد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از دنیای معدن، «محمد آزاد»، رئیس سابق اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات، در خصوص وضعیت بازار آهن و فولاد گفت: وضعیت بازار آهن بسیار خوب است چرا که تنها بازاری است که در آن از کمبود عرضه کالا خبری نیست.

وی ادامه داد: ما در زمینه آهن وابسته به واردات نیستیم و حتی در این زمینه صادرات نیز داریم. کارخانجات ما امسال در جهت رونق تولید همت خود را بکار گرفته اند و حتما نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش تولید، خواهیم داشت.

محمد آزاد با بیان اینکه در این ۶ ماه ابتدایی سال بهتر از مدت مشابه سال گذشته تولید داشته ایم، اضافه کرد: ما هر ماه تقریبا ۵۰۰ هزار تن صادرات داریم که تا یک میلیون تن نیز می رسد.

وی بیان کرد: تحریم ها بر روی صادرات ما اثری نگذاشته است البته این مسئله نیز وجود دارد که ما دیگر به کشورهای دور دست جنس نمی فرستیم اما به کشورهای همسایه خود مثل عراق، افغانستان و حتی ترکیه جنس فرستاده و معمولا با عرض محلی معاملات خود را انجام می دهیم.

رئیس سابق اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات درباره قیمت ها بیان کرد: میلگرد در بازار بورس حدود ۳۸۰۰ تومان عرضه می شود که با مالیات بر ارزش افزوده وارد بازار می شود و ۴۱۰۰ تومان به فروش می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها