• ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
  • کد خبر: 28350
ورق

هرچند عرضه کنندگان ورق گرم چین برای جلب نظر خریداران بین المللی، قیمت های خود را پایین آوردند اما فروش چندانی نکردند چراکه تولیدکنندگان هندی با شدت بیشتری بازار ویتنام را در دست گرفته و قیمت های خود را بیشتر شکسته اند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فولاد ایران، اکثر کارخانه های چینی در اوایل سپتامبر قیمت عرضه ورق گرم خود را تا ۲۰ دلار در تن پایین آوردند. تجار چینی سعی در عرضه ورق گرم در سطح قیمت ۴۷۰ دلار در تن سی اف آر به بازار ویتنام داشتند که موفقیت آمیز نبود چراکه عرضه کنندگان هندی محصول خود را در قیمت ۴۶۰ تا ۴۶۵ دلار در تن سی اف آر به این بازار عرضه کرده اند. هرچند ظاهرا در این سطح قیمت ها نیز فروشی صورت نگرفته و قیمت تمام شده معاملات ۴۵۰ تا ۴۶۰ دلار در تن سی اف آر شنیده شده است. قیمت عرضه ورق گرم روس نیز ۴۶۵ دلار در تن سی اف آر اعلام شده که ظاهرا خریداری ندارد.

به این ترتیب، انتظار نمی رود عرضه کنندگان چینی شانس زیادی برای پیشبرد فروش صادراتی خود در آینده نزدیک داشته باشند و فعلا بازار داخلی برای آنها جذاب تر است. پایین ترین قیمت پیشنهادی ورق گرم چین طی این هفته جهت عرضه به بازار پاکستان و روی ۴۷۰ تا ۴۸۰ دلار در تن سی اف آر بوده که معامله ای هم انجام نشده است.

منبع: Metal Expert

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها