mahname.JPG

جدیدترین شماره نشریه دوماهنامه تخصصی بورس کالای ایران علاوه بر چاپ و انتشار سراسری، بصورت الکترونیکی نیز منتشر و روی سایت رسمی و پایگاه خبری بورس کالای ایران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در پنجمین شماره نشریه پیام اقتصادی بورس کالا که شامل هشت فصل مجزا است، علاوه بر بحث و بررسی در خصوص کارنامه سال ۹۴ و چشم انداز سال ۹۵ این بورس، ابعاد مختلف فعالیت بورس کالای ایران در حوزه هایی چون تامین مالی، گواهی سپرده کالایی، بازار آتی ارز و بازار املاک و مستغلات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، در این شماره از ماهنامه بورس کالا، سرمقاله به قلم دکتر حامد سلطانی نژاد مدیر عامل شرکت بورس کالای ایران با عنوان " بورس کالا در پسا تحریم، شریان ورود سرمایه های بین المللی به بازار سرمایه ایران" منتشر شده است.

همچنین در این شماره نشریه ، مصاحبه با دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری و مدیرعامل تامین سرمایه امید انتشار یافته که به ترتیب در خصوص راه اندازی بازار ارز و پیش بینی رونق فعالیت بورس کالا در سال ۹۵ سخن گفته اند.

از سویی دیگر در فصل گواهی سپرده کالایی، ضمن گزارش کامل مراسم راه اندازی رسمی معاملات گواهی سپرده کالایی، به معرفی گواهی سپرده کالایی طلا و تجربه های جهانی در سیستم انبارداری پرداخته شده است. تامین مالی صنعت فولاد و سیمان از طریق بورس کالا همراه با گزارش سمینار آشنایی با راهکارهای تامین مالی شرکت های سیمانی نیز از جمله مباحثی است که در فصل تامین مالی به آن اشاره مبسوط شده است.

انتشار گزارشات مختلف با عناوینی همچون " چرا بازار آتی ارز متولد شد، بورس های برتر دنیا در معاملات آتی ارز، شب های روشن بورس های توکیو و هنگ کنگ و چگونه در بورس کالا املاک بفروشیم" از دیگر مطالب منتشر شده در این شماره از ماهنامه بورس کالا به شمار می رود.

نسخه الکترونیکی دوماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا را در لینک زیر مشاهده کنید؛

http://www.imereport.ir/d/2016/05/01/0/5109.pdf

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها