چین

جایگاه چین در رده بندی ۲۰۲۰ سهولت کسب و کار بانک جهانی با ۱۵پله صعود به رده ۳۱ رسید و برای دومین سال متوالی چین در ردیف ده جامعه اقتصادی برتر از نظر روند بهبود محیط کسب و کار قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»، به نقل از رادیو بین المللی چین، جایگاه چین در رده بندی ۲۰۲۰ سهولت کسب و کار بانک جهانی با ۱۵ پله صعود به رده ۳۱ رسیده و برای دومین سال متوالی چین در ردیف ده جامعه اقتصادی برتر از نظر روند بهبود محیط کسب و کار قرار گرفته است.

به اعتقاد این رسانه، این موفقیت در گرو تلاش های کشور برای تعمیق اصلاحات و گشایش بیشتر درهای خود به جهان است. در آینده نیز چین رشد با کیفیت اقتصادی خود را حفظ می کند و بهبود محیط کسب و کار خود را ادامه خواهد داد تا فرصت های بیشتری برای سرمایه گذاران ایجاد شود.

بهبود محیط کسب و کار چین در مسیری قانون سالاری و بر اساس احترام به عرف بین المللی صورت گرفته است که می تواند به ایجاد رقابت منصفانه در این محیط کمک کند. به علاوه، خدمات اداری دولتی چین کارایی بالایی دارد و دسترسی به آن ساده است که این امر باعث ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری در چین خواهد شد؛ به عنوان مثال، برای درخواست انشعاب برق، در چین ظرف ۳۲ روز و با انجام ۲ مرحله اداری می توان انشعاب دریافت کرد اما در سایر کشورهای شرق آسیا این مدت ۶۳ روز است و باید درخواست خود را ظرف ۴.۲ مرحله انجام دهید. چین همچنان یکی از مهم ترین مقاصد سرمایه گذاری در جهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها