مس

قیمت مس در LME روز سه‌شنبه ۱۰ دی ماه، ۲۸ دلار نسبت به روز معاملاتی پیش از آن کاهش داشته و کمترین قیمت در هشت روز گذشته را تجربه کرده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۰ دی ماه در معاملات بورس فلزات لندن با کاهش ۲۸ دلاری، معادل ۰.۴ درصد نسبت به روز دوشنبه نهم دی ماه و همچنین نسبت به هفته گذشته ۰.۵ درصد کاهش داشت و در روز ۱۰ دی ماه، به ۶ هزار و ۱۵۶ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۱۰ دی ماه، با افت ۰.۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن معادل ۳۲ دلار، از ۶ هزار و ۲۱۵ دلار در روز دوشنبه به ۶ هزار و ۱۸۳ دلار رسید، همچنین قیمت سه ماهه فلز سرخ ۰.۵ درصد افت نسبت به هفته گذشته داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۰ دی ماه، با کاهش یک هزار و ۴۲۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۱۴۷ هزار و ۱۲۵ تن به ۱۴۵ هزار و ۷۰۰ تن رسیده است

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نمایانگر این است که در روز سه‌شنبه ۱۰ دی ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با کاهش پنج دلار بر تنی نسبت به روز دوشنبه همراه بود و با این میزان کاهش به ۲۷ دلار بر تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها