• ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
  • کد خبر: 36099
فولاد

موسسه آهن و فولاد آمریکا موسوم به AISI در تازه ترین گزارش خود از کاهش ۱۷.۳ درصدی واردات فولاد این کشور در یازده ماه نخست ۲۰۱۹ خبر داد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سایت طلا ،واردات فولاد آمریکا در ماه نوامبر ۲۰۱۹ به ۱۵۴۱۰۰۰ تن رسیده است که این رقم نسبت به اکتبر ۲۹.۹ درصد کاهش نشان می دهد.از این رقم ۱۳۱۱۰۰۰ تن محصولات نهایی فولادی بوده است که واردات آن نسبت به اکتبر ۱۲.۵ درصد افت داشته است.

واردات فولاد آمریکا در ۱۱ ماه نخست ۲۰۱۹ نیز به ۲۶۳۳۲۰۰۰ تن رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افت ۱۷.۳ درصدی روبرو شده است. واردات محصولات نهایی فولادی نیز به ۱۹۶۷۵۰۰۰ تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸.۱ درصد کاهش داشته است.

کل واردات فولاد آمریکا در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز به ۲۸.۷ میلیون تن رسیده که نسبت به سال ۲۰۱۸ با افت ۱۴.۸ درصدی همراه شده است.

در ماه نوامبر بیشترین حجم واردات محصولات فولادی به آمریکا از این کشورها بوده است:

کره جنوبی (۱۸۸ هزار تن که نسبت به اکتبر ۱۱ درصد رشد داشته) ، ژاپن (۸۵ هزار تن که نسبت به اکتبر ۱۴ درصد رشد داشته) ، هلند (۷۰ هزار تن که نسبت به اکتبر ۱۳ درصد افزایش داشته)، آلمان (۵۵ هزار تن با کاهش ۵۰ درصدی نسبت به اکتبر) ؛ تایوان (۳۱ هزار تن افت ۲۱ درصدی).

در ۱۱ ماه نخست ۲۰۱۹ نیز بزرگترین صادرکنندگان فولاد به آمریکا عبارتند از:

کره جنوبی با ۲۴۰۸۰۰۰ تن که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش داشته است.

ژاپن ۱۱۷۵۰۰۰ تن که با افت ۹ درصدی نسبت به سال قبل روبرو شده است.

آلمان ۹۶۵۰۰۰ تن که نسبت به سال قبل ۲۱ درصد کاهش نشان می دهد.

تایوان ۷۹۹۰۰۰ تن که نسبت به پارسال ۲۱ درصد کاهش داشته است.

ویتنام ۶۵۰۰۰۰ تن که افت ۳۶ درصدی را ثبت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها