تالار معاملات بورس کالا

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران امروز ۸ خردادماه، میزبان عرضه ۲۹ هزار و ۲۱۷ تن گندم، کنجاله سویا، شکر، سویا و جودامی است.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی این روز و در تالار مذکور یک هزار و ۵۰۰ تن گندم دوروم استان های لرستان، کرمان، کرمانشاه، خوزستان و فارس، ۲۰ هزار تن سویا از کشور برزیل،۲۰۰ تن جو دامی روسیه، ۴ هزار و ۱۰۰ تن شکر سفید کارخانه های قند امیرکبیر، دعبل، کشت و صنعت فارابی و کشت و صنعت دهخدا و ۳ هزار تن کنجاله سویا فرآوری سبوس کندوج روی تابلوی عرضه می رود.

 همچنین ۴۱۷ تن جو دامی استان خوزستان در قالب طرح قیمت تضمینی در این تالار عرضه می شود. تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۴۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع قیر و ۲ هزار تن لوب کات سبک است. علاوه بر این ۲۰ هزار تن شمش هزار پوندی ۹۹.۸ شرکت ایرالکو و ۲۲۰ تن سبدمیلگرد ۲۸ تا ۱۴ –A۳ در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود. همچنین تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه ۲ هزار و ۶۰۲ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار و ۴۵۸تن مواد پلیمری، ۴ هزار تن سلاپس واکس، ۳۷هزار تن وکیوم باتوم، یک هزار تن لوب کات و ۶۷ هزار و ۹۰۰ تن قیر را تجربه می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها