کاتد مس

تولید مس در چین طی ژانویه ۲۰۲۰ میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۴ درصد افت کرد تا صنعت مس این کشور سال ۲۰۲۰ میلادی را با کاهش تولید آغاز کند.

به گزارش «کالاخبر»؛تولید کاتد مس چین طی ژانویه ۲۰۲۰ میلادی به ۷۲۵ هزار و ۹۰۰ تن رسید که نسبت به ژانویه ۲۰۱۹ میلادی ۱.۴ درصد افت نشان می دهد. همچنین این میزان تولید نسبت به تولید دسامبر ۲۰۱۹ میلادی حاکی از کاهش ۹.۸۸ درصدی است. علت این امر برخی محدودیت های زیست محیطی و کاهش فعالیت برخی کارخانه های ذوب پس از دستیابی به اهداف تولید سال ۲۰۱۹ میلادی عنوان شده است.

مقامات چین تعطیلات سال نومیلادی را افزایش داده و محدودیت های حمل و نقل را به منظور کنترل ویروس کرونا (این ویروس از اواخر ژانویه ۲۰۲۰ میلادی در این کشور شیوع پیدا کرده است) وضع کرده اند. این محدودیت ها موضوعاتی همچون تحویل مواد اولیه به کارخانه های ذوب، حمل و نقل و فروش کاتد مس و محصولات جانبی آن (اسید سولفوریک) را تحت تاثیر قرار داده است.

همچنین پیش بینی می شود میزان تولید کاتد مس چین در فوریه ۲۰۲۰ میلادی به ۷۰۱ هزار و ۳۰۰ تن برسد و افت ۲.۵۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۹ میلادی به ثبت رساند. بنا براین میزان تولید این فلز سرخ در ۲ ماهه نخست سال جاری میلادی با کاهش ۱.۹۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی به یک میلیون و ۴۳۰هزار تن خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها