آلومینیوم

قیمت آلومینیوم در LME روز جمعه ۱۵ فروردین ماه نسبت به روز قبل از آن، سه دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن، معادل ۰.۲ درصد افزایش یافت؛ به گونه‌ای که در پنج‌شنبه ۱۴ فروردین ماه، آلومینیوم یک هزار و ۴۴۸ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و دیروز به یک هزار و ۴۵۲ دلار به ازای هر تن رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه ۱۵ فروردین ماه، نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی جمعه هشتم فروردین ماه، ۵۴ دلار به ازای هر تن یا معادل ۳.۶ درصد کاهش یافته و از یک هزار و ۵۰۶ دلار به ازای هر تن، به یک هزار و ۴۵۲ دلار به ازای هر تن رسیده است؛ اما این قیمت نسبت به روز قبل از آن، سه دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن، معادل ۰.۲ درصد افزایش داشت؛ به گونه‌ای که در پنج‌شنبه ۱۴ فروردین ماه، آلومینیوم یک هزار و ۴۴۸ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن قیمت‌گذاری شده بود. این افزایش قیمت در ۲۱ روز گذشته بی‌سابقه بوده است.

توقف روند نزولی قیمت آلومینیوم در جهان، همراه با روند افزایشی موجودی انبارهای آلومینیوم بوده و میانگین موجودی انبارها در هفته اخیر از یک میلیون و ۱۰۳ هزار و ۸۸۰ تن در هفته گذشته به یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۲۵ تن رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها