خاوازی

وزیر جهاد کشاورزی توسعه و تقویت زنجیره‌های تولید بخش کشاورزی را از جمله راهکارهای حل مشکلات بخش کشاورزی اعلام و تصریح کرد: در شرایط فشار تحریم‌ها باید بتوانیم بازار و تجارت جهانی محصولات کشاورزی را برای تصمیم‌سازی به طور مداوم رصد و پایش کنیم.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «کاظم خاوازی» در نشست شورای مدیران این وزارت، دستیابی به جهش تولید را وظیفه ای دشوار دانست و افزود: هوشمندسازی ساختارها از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی در سال جهش تولید است.

وی اظهارداشت: توجه به تکالیف قانون برنامه ششم، توسعه طرح های اقتصاد مقاومتی از مهم ترین برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری است.

خاوازی با بیان اینکه تحقق شعار جهش تولید نیازمند تقویت و جهش در اراده است، تصریح کرد: لازم است همه زیربخش های تخصصی برای دستیابی به این هدف، برنامه ریزی و با اهمیت دادن به نظام پیشنهادها و ایده پردازی برای انجام کارهای خلاقانه اقدام کنند.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مردم توقع دارند امنیت غذایی داشته باشند و تولید کننده ها نیز توقع دارند زمینه برای تولید و افزایش بهره وری برای آنان فراهم باشد، گفت: بنابراین لازم است همه برنامه ریزی ها بر اساس دانش و فناوری و تعادل بخشی به این دو اصل صورت بگیرد.

خاوازی تصمیمات این وزارتخانه در دوره جدید را مبتنی بر خرد جمعی دانست و افزود: اخلاق مداری، همدلی، مسئولیت پذیری، تعامل با نمایندگان مردم، هوشمند سازی ساختارها و تقابل با رانت و فساد در همه سطوح، سرلوحه اقدامات وزارت جهاد کشاورزی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها