• ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
  • کد خبر: 40286
بورس

بیشتر شاخص‌های بورسی در معاملات امروز سبزپوش شدند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از آسوشیتدپرس، در وال استریت، بیشتر شاخص‌ها صعودی بودند تا جایی که هر سه شاخص مهم بورسی در سطح بالاتری از روز قبل خود بسته شدند. شاخص «داوجونز ایدانستریال اوریج» با ۰.۵۶ درصد افزایش نسبت به روز قبل و در سطح ۲۳ هزار و ۸۸۳.۴۹ واحد بسته شد.

شاخص «اس اند پی ۵۰۰» با ۰.۹ درصد افزایش تا سطح ۲۸۶۸.۴۴ واحدی بالا رفت و دیگر شاخص مهم بورسی آمریکا یعنی «نزدک کامپوزیت» با صعود ۱.۱۳ درصدی در سطح ۸۸۰۹.۱۲ واحدی بسته شد.

در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص "فوتسی ۱۰۰" بورس لندن با ۰.۱۶ درصد ریزش نسبت به روز قبل و در سطح ۵۷۵۳.۷۸ واحد بسته شد.  شاخص "دکس ۳۰" بورس فرانکفورت در آلمان با عقب گرد ۳.۶۴ درصدی و ایستادن در سطح  ۱۰ هزار و ۴۶۶.۸۰ واحدی به کار خود خاتمه داد و شاخص "کک ۴۰" بورس پاریس با افت ۴.۲۴ درصدی در سطح ۴۳۷۸.۲۳ واحد بسته شد. در مادرید شاخص "ایبکس ۳۵" ۳.۶ درصد پایین رفت و به ۶۶۷۳.۳۰ واحد رسید.

اما در معاملات بورس‌های آسیا، شاخص‌ها عملکرد متفاوتی داشتند؛ تا جایی که شاخص "نیک کی ۲۲۵" بورس توکیو ژاپن با ریزش ۲.۸۴ درصدی تا سطح ۱۹ هزار و ۶۱۹.۳۵  واحدی پایین رفت. شاخص "هانگ سنگ" بورس هنگ کنگ ۱.۴۹ درصد بالا رفت و در سطح ۲۴ هزار و ۱۰۲.۰۱ واحد بسته شد.  در چین شاخص "شانگهای  کامپوزیت" افت ۰.۰۳ درصدی را تجربه کرد و در سطح ۳۹۱۱.۳۹  واحد بسته شد.

در استرالیا شاخص "اس اند پی اس اند ایکس ۲۰۰" بورس سیدنی با ۰.۱۴ درصد ریزش و ایستادن در سطح ۵۳۹۹.۳۰ واحدی به کار خود خاتمه داد.  در بین دیگر شاخص‌های مهم آسیایی، شاخص " تاپیکس" ژاپن نزولی  بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها