قالیاف

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از تفاهم‌نامه‌ تبادل اطلاعات و ایجاد پنجره واحد با سازمان ثبت اسناد و املاک خبر داد که امروز امضا می‌شود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سنا،حسن قالیباف اصل در خصوص تصمیمات جلسه شورای عالی بورس گفت: به تفاهماتی در حوزه ارتباط با سازمان ثبت اسناد و املاک رسیدیم و خوشبختانه بحث‌هایی مطرح و مقرر شد میز خدمت ویژه در بازار سرمایه با این سازمان داشته باشیم.

وی افزود: در مورد تبادل اسناد و مدارک مورد نیاز در بازار سرمایه و نیز بحث پنجره واحد، توافقاتی بین دو سازمان انجام و مقرر شد این تفاهم‌نامه امضاء شود تا به این ترتیب اقداماتی که ارتباط بین بازار سرمایه و سازمان ثبت اسناد را شکل می‌دهد، انجام پذیرد و بسیاری از فرایندهای دو سازمان با سهولت و سرعت زیاد انجام شود.

ذبیح الله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک نیز در حاشیه جلسه شورای عالی بورس گفت: به تفاهماتی با سازمان بورس رسیدیم از جمله اینکه کلیه استعلامات بین دو سازمان به صورت الکترونیکی و در کوتاه‌ترین فرصت ممکن اتفاق بیافتد و بتوانیم در آینده نزدیک در قالب یک پنجره واحد به همکاری با هم ادامه دهیم.

وی افزود: همچنین فرآیندهای اجرای اسناد رسمی، الکترونیکی و تعاملات مناسبی برای استعلامات سازمان بورس از بانک‌های اطلاعاتی و بالعکس در جهت اجرای اسناد رسمی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها