• ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
  • کد خبر: 42185
طلا

در حالی که نگرانی ها در مورد افزایش موارد ابتلا به کرونا در سراسر جهان موجب تقویت تقاضا برای خرید طلا شده است، قیمت طلا روز دوشنبه شاهد افزایش بود و در بالای ۱۸۰۰ دلار باقی ماند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳۰ درصد رشد به ۱۸۰۴ دلار و ۱۱ سنت رسید. قیمت طلا در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه اوت هم با ۰.۳۸ درصد افزایش به ۱۸۰۸ دلار و ۸۰ سنت رسید.

آمارهای جدید نشان می دهد تعداد مبتلایان به کرونا در سطح جهان به بیش از ۱۲ میلیون و ۸۳۰ هزار نفر رسیده و تاکنون بیش از ۵۶۵ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

روز یکشنبه تنها در فلوریدا تعداد مبتلایان به بیش از ۱۵ هزار نفر رسید. این در حالی است که دولت ترامپ تلاش های خود برای بازگشایی مدارس را تشدید کرده اعتراضات علیه استفاده از ماسک در میشیگان و میزوری برنامه ریزی شده است.

دونالد ترامپ روز جمعه گفت در حال حاضر به مذاکرات فاز دوم توافق تجاری با چین فکر نمی کند. روابط آمریکا و چین طی ماه های گذشته به شدت رو به تیرگی گذاشته است.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای رقیب امروز ثابت بود. قیمت طلا برای خرید فیزیکی در هند طی هفته گذشته برای اولین بار در سال جاری میلادی نسبت به بازار جهانی بالاتر رفت. این افزایش ناشی از کاهش واردات و توقف قاچاق فلز زرد بود.

در سایر بازارهای فلزات گرانبها قیمت پالادیوم امروز با نیم درصد رشد به ۱۹۷۹ دلار و ۹۶ سنت رسید. قیمت پلاتین هم ۱.۳ درصد رشد داشت و به ۸۲۴ دلار و ۸۰ سنت رسید. قیمت نقره نیز با نیم درصد رشد ۱۸ دلار و ۷۵ سنت معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها