• ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
  • کد خبر: 42197
هند

برای اولین بار در طول بیش از یک دهه، چشم انداز اقتصادی هند منفی شده است که نشان دهنده اثرات مخرب شیوع ویروس کرونا بر فعالیت ها و کسب و کار آن است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فولاد ایران، براساس نتایج بررسی های صورت گرفته توسط موسسه آی اچ اس مارکت، تراز خالص فعالیت تجاری هند به شدت کاهش داشته و از مثبت ۲۶ درصد ماه فوریه به منفی ۳۰ درصد در ماه ژوئن رسیده است. این کمترین تراز تجاری و اولین روند منفی آن از اواخر سال ۲۰۰۹ است.

بسیاری از پاسخ دهندگان به این تحقیق اظهار داشتند که چشم انداز اقتصادی هند غیر منتظره و نامشخص است و از چگونگی پیشرفت فعالیت در ۱۲ ماه آینده مطمئن نیستند.

اندرو هارکر، مدیر اقتصاد این موسسه با اشاره به سطح اطمینان به تمام کشورهای تحت نظارت، گفت: "چشم انداز هند در سطح جهانی بدترین بوده و امید چندانی به بهبود این وضعیت وجود ندارد."

بر همین اساس، پیش بینی می شود هزینه های تولید و خدماتی سقوط کند، در حالی که پیش بینی می شود قیمت محصولات به دلیل تقاضای ضعیف مشتری افزایش کمی داشته باشد. به نظر می رسد پاسخ شرکت های داخلی، به ویژه بخش های خدماتی به این روند، کاهش تعداد نیروی کار باشد.

منبع: Bloomberg

ترجمه: ف. اسکندرخو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها