تالار

مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های جداگانه، از پذیرش شمش روی، شمش فولاد، شمش سرب، شمش سرب ثانویه و روغن پایه تولیدی ۷ شرکت در بازار اصلی این بورس خبر داد.

به گزارش «کالاخبر»؛ براساس این اطلاعیه ها، پذیرش شمش روی (کالای مشتری) به مقدار ۲۵۰ تن، تولیدکننده شرکت سپنتا روی، عرضه کننده شرکت کانه آرایی آریا، پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و شصت و سومین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۱۹ شهریور ماه در بازار اصلی بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین، کالای شمش فولادی تولید شرکت ایده آل شمش کویر، پس از بررسی مدارک و مستندات در جلسه اخیر کمیته عرضه در بازار اصلی پذیرش شد.

در این جلسه، کمیته عرضه بورس کالا محصول شمش فولادی تولیدی شرکت پردیس صنعت زنده رود را نیز پس از بررسی مدارک و مستندات در بازار اصلی بورس کالا پذیرش کرد. طبق مصوبه این کمیته، پذیرش شمش فولادی شرکت تولیدی فولادسازان جم نیز برای عرضه در این بازار مورد تصویب قرار گرفت.

پذیرش شمش سرب(کالای مشتری) به مقدار ۷۷۵ تن، تولیدکننده شرکت ملی سرب و روی ایران، عرضه کننده شرکت معدنی سرب و روی کیمیا گوهران، پس از بررسی مدارک و مستندات در بازار اصلی بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفت.

با تصویب کمیته مذکور، شمش سرب ثانویه تولید شرکت ذوب فلزات نگین قم نیز در بازار اصلی بورس کالا پذیرش شد.

همچنین، این کمیته در جلسه اخیر خود پذیرش روغن پایه (تصفیه مجدد) تولیدی شرکت روان سازان اطلس را پس از بررسی مدارک و مستندات در بازار اصلی بورس کالای ایران تصویب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها