آتی معامله گر آنلاین

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالای ایران معامله گران ۳۲۹ هزار و ۳۴ قرارداد آتی را به ارزشی بیش از ۴۸۸۹ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال و در ۷ سررسید فعال منعقد کردند که این آمار در مقایسه با هفته پیش از آن به ترتیب با رشد ۲۰ و ۴۲ درصدی رو به رو شد.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته ای که گذشت ۳۱۶ هزار و ۶۲۷ قرارداد آتی زعفران نگین را به ارزشی بیش از ۳۱۷۱ میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریال و در دو سررسید شهریور و آبان ۹۹ منعقد کردند تا این دارایی پایه به تنهایی سهم ۹۶ و ۶۴ درصدی را در حجم و ارزش کل معاملات هفتگی بازار آتی به خود اختصاص دهد.

۱۰۹۷ قرارداد آتی زعفران پوشال نیز در سررسیدهای مشابه با دارایی زعفران نگین به ارزشی بیش از ۷ میلیارد و ۵۲۹ میلیون ریال منعقد شد.

انعقاد ۱۱ هزار و ۲۵۶ قرارداد آتی پسته در تنها سررسید فعال این دارایی پایه و برای تحویل در مهر ماه ۱۳۹۹ ارزشی بیش از ۱۷۰۷ میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال را در پی داشت.

انعقاد ۵۴ قرارداد آتی زیره سبز برای تحویل در دو سررسید مهر و آذر ۹۹ ارزش نزدیک به ۲.۹ میلیارد ریالی را به ثبت رساند. سهم تنها سررسید دارایی پایه پسته از ارزش کل معاملات این هفته بازار آتی بورس کالا نیز به ۳۵ درصد نزدیک شد تا طلای سبز بعد از طلای سرخ بیشترین ارزش معاملات را در این بازار رقم بزند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها