Feed-Barley-460x323.jpg

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران، امروز ۱۳ تیر ماه، شاهد عرضه بیش از ۴۵ هزار تن جو دامی ۱۳ استان کشور در قالب طرح قیمت تضمینی است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در این روز و در تالار مذکور، علاوه بر جو دامی ۳۰۰ تن شکر سفید، ۸ کیلوگرم زعفران رشته و ۵۰۰ تن ذرت دانه ای دزفول بر روی تابلوی عرضه می رود.

بر اساس این گزارش، در تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز طی روز یکشنبه، ۱۰ هزار تن تختال C فولاد هرمزگان جنوب و بیش از ۸۲ هزارتن انواع میلگرد و تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان در گروه فولاد عرضه می شود. در این تالار همچنین شرکت ملی صنایع مس نسبت به عرضه یکهزار تن مس مفتول، ۱۵۰۰ تن مس کاتد، ۲۰ هزار تن مس کم عیار، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها اقدام می کند. شرکت های گیل راد شمال و دنیای مس کاشان نیز هر کدام به میزان ۱۰۰ تن مس مفتول را در این تالار عرضه می کنند.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در روز یکشنبه شاهد عرضه ۹ هزار و ۸۲۰ تن انواع قیر شرکت های رهیار گستر نوین، فراشیمی روز، قیردژپا و عایق اصفهان برای صادرات به بازارهای جهانی است.

در تالار داخلی فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در گروه قیر بیش از ۳۳ هزار تن انواع قیر شرکت های نفت پاسارگاد، نفت جی، دنا بام گلستان و  پالایش نفت شیراز عرضه می شود. از دیگر عرضه این تالار می توان به عرضه ۹ هزار تن لوب کات سنگین شرکت های  پالایش نفت اصفهان و تهران و ۲۷ هزار تن وکیوم باتوم شرکت های پالایش نفت تهران، شیراز و بندر عباس اشاره کرد. در این تالار همچنین حدود ۷ هزار تن انواع مواد شیمایی و پلیمری عرضه می شود.

در مجموع طی روز یکشنبه ۱۳ تیر ، بورس کالای ایران میزبان عرضه بیش از ۲۵۳ هزار تن انواع کالاهای تولیدکنندگان ایرانی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها