پتروشیمی

مدیرعامل شرکت داو کمیکالز گفت: در نتیجه افزایش تقاضا برای محصولات پلیمری، مقدار بهره‌گیری از ظرفیت تولید را ۲۰ درصد افزایش دادیم.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، جیم فیترلینگ اعلام کرد که ظرفیت بهره‌گیری داوکمیکالز از تولید با آغاز روند بهبود در حال نزیک شدن به سه ماه نخست سال جاری میلادی است اما این روند یکنواخت نیست.

وی در مراسم اعلام درآمدهای سه ماه سوم سال جاری میلادی شرکت آمریکایی داوکمیکال گفت: در نتیجه افزایش تقاضا، مقدار بهره‌گیری از ظرفیت تولید را ۲۰ درصد افزایش دادیم.

این شرکت در سه ماه دوم سال جاری میلادی یک میلیارد دلار زیان خالص داشته است که در مقایسه با دوره مشابه پارسال، ۳۴۷ میلیون دلار کاهش نشان می‌دهد.

در سه ماه دوم سال جاری میلادی که شامل اوج توقف رشد اقتصادی جهان و شوک‌های اقتصادی ناشی از ویروس همه گیری جهانی کووید-۱۹ (کرونا)، داوکمیکال ۲۲۵ میلیون دلار زیان خالص داشت.

فیترلینگ گفت: فروش خالص داوکمیکال در مجموع نسبت به دوره مشابه پارسال ۱۰ درصد کاهش یافته است که دلیل اصلی آن کاهش قیمت جهانی انرژی است.

حجم بسته بندی‌ها نسبت به پارسال یک درصد افزایش یافت که نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری تقاضای پلی اتیلن، ماده اصلی بسته بندی یکبار مصرف مانند کیسه‌های مواد غذایی، شیشه شیر، بطری‌های شامپو و سطل‌هاست.

پلی اورتان‌ها و مواد شیمیایی ساختمانی، با وجود احیای تقاضا برای پلاستیک‌های با دوام‌تر قابل استفاده در تختخواب مبلمان، لوازم خانگی، وسایل نقلیه و ساخت و ساز، سال به سال کاهش نشان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها