ریل آهن

ذوب آهن اصفهان طی صدور اطلاعیه ای در سامانه اطلاع رسانی کدال از امضای تفاهم نامه فروش ۹۰ هزار تن ریل آهن در بورس کالای ایران به منظور تکمیل راه آهن چابهار-زاهدان خبر داد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در این اطلاعیه آمده است:« ذوب آهن اصفهان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تفاهم نامه فروش ۹۰ هزار تن ریل را امضا کردند.»

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا براساس این تفاهم‌نامه ۹۰ هزار تن ریل E ۱۶۰ با گرید R ۲۶۰ مطابق آخرین ویرایش استاندارد EN ۱۳۶۷۴-۱ از تولیدات ذوب آهن اصفهان را برای راه آهن چابهار - زاهدان به صورت چند مرحله‌ای و با توافق دو طرف در خصوص میزان، زمان عرضه و کشف قیمت در بورس کالا خریداری می‌کند.

عملیات ریل گذاری راه آهن چابهار – زاهدان با استفاده از ریل تولید شده در ذوب آهن اصفهان در مراسمی تیر امسال با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی آغاز به کار کرد.

طول راه‌آهن زاهدان - چابهار ٦٢٨ کیلومتر است و طبق برنامه‌ریزی‌ها، ریل‌گذاری ۱۵۰ کیلومتر از این محور تا پایان امسال اجرا می‌شود.

ذوب آهن اصفهان تنها تولیدکننده ریل در خاورمیانه و شمال آفریقا است و انواع ریل برای خطوط پرسرعت، ریل مترو و معدن مطابق استانداردهای جهانی را تولید می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها