پتروشیمی

بررسی معاملات هفته گذشته محصولات پلیمری نشان می دهد که همراه با افزایش قیمت های پایه، رونق معاملات کماکان ادامه دارد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» با توجه به اینکه اکثر محصولات پلیمری در هفته گذشته با افزایش قیمت پایه روبه رو شدند، معاملات نیز همچنان با رونق دنبال شد، به طوری که پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی پروپیلن های نساجی، پی وی سی ها ، پلی استایرن های معمولی و مقاوم و پلی اتیلن های ترفتالات با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. به این ترتیب حجم معاملات محصولات پلیمری در هفته گذشته ۲۳ هزارتن رقم خورد.

البته در هفته گذشته پی وی سی ها همچنان در صدر کالاهای جذاب تالار فرآورده های نفتی و پتروشمی بودند، گرید ۶۵ پتروشیمی اروند که به میزان ۱۰۱۲ تن عرضه شده بود، ۸۸۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۲۰ تومان و قیمت خرید آن هم ۲ هزار و ۶۶۲ تومان رقم خورده است.

گرید ۶۰ پتروشیمی بندرامام هم که به صورت سلف و با حجم ۲۹۹۲ تن عرضه شده بود، ۴۴۲۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۸۴ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۲ هزار و ۴۹۸ تومان رقم خورد.

 پلی استایرن های معمولی و مقاوم هم هفته گذشته در کانون توجه خریداران بودند، به طوری که گرید ۱۵۴۰ با حجم عرضه ۶۰۰ تنی ۱۹۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۴۳ تومان و میانگنین خرید آن هم ۴ هزار و ۴۱۴ تومان بود، گرید ۷۲۴۰ نیز در هفته گذشته به میزان ۷۰۰ تن عرضه و ۲۴۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۹۷ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۸۲۹ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام و آریاساسول و پلی اتیلن های ترفتالات پتروشیمی تندگویان هم هفته گذشته با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها