روح‌الله ایزدخواه

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با عرضه تمام زنجیره فولاد در بورس امضاهای طلایی حذف شده و قاعده اصولی بر بازار حاکم می‌شود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از خانه ملت، روح اله ایزدخواه درباره ساماندهی بازار فولاد گفت: کمیسیون صنایع و معادن در طرح تولید و توسعه پایدار زنجیره فولاد، تولیدکنندگان را ملزم کرده تا تمامی محصولات زنجیره فولاد را در بورس عرضه کنند که این روند موجب افزایش شفافیت و تنظیم گری بیشتر در زنجیره می‌شود.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط کنونی که تنها بخشی از فولاد در بورس عرضه می‌شود بازار دوگانه ایجاد شده و به نوسانات بازار دامن زده می‌شود.

وی با بیان اینکه براساس طرح کمیسیون صنایع مجلس، صادرات فولاد منوط به مازاد عرضه بر تقاضا است، اضافه کرد: با عرضه تمام زنجیره فولاد در بورس امضاهای طلایی حذف شده و قاعده اصولی بر بازار حاکم می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به حذف معافیت مالیاتی از صادرات فولاد، ادامه داد: از آنجا که فولاد بدون لحاظ مشوق نیز در بازار هدف متقاضی دارد، می‌توان با حذف معافیت مالیاتی از فرآیند صادرات، از خام فروشی جلوگیری کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها