روسیه+هند

سفیر روسیه در هند تأکید کرد همکاری بین دو کشور باید تا یک سطح بلندمدت ارتقا و کیفیت روابط در زمینه عرضه انرژی و امنیت افزایش یابد. روسیه به دنبال یک قرارداد ۲۰ تا ۲۵ ساله برای عرضه نفت به هند است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از خبرگزاری تسنیم، نیکولای کوداشف، سفیر روسیه در هند گفت کشورش به دنبال جایگاه محکم‌تری در بازار انرژی هند است و می‌خواهد صادرات نفت خود به این کشور جنوب آسیا را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه مذاکرات در مورد این مسئله در حال انجام است گفت:«مطمئناً در بلند مدت عرضه نفت بیشتری به هند خواهیم داشت و به یک قرارداد در مورد عرضه نفت به هند در ۲۰ تا ۲۵ سال آینده می‌رسیم».

وی اضافه کرد:«ما نفت خام و گاز طبیعی مایع به چین صادر می‌کنیم. نکته این است که باید این همکاری را تا یک سطح بلندمدت ارتقا و کیفیت روابط خود را در زمینه عرضه انرژی و امنیت افزایش دهیم».

سفیر روسیه همچنین در مورد جذب سرمایه‌گذاری بیشتر هند در توسعه پروژه نفت وستوک در قطب شمال گفتگو کرد. تخمین‌های اولیه نشان می‌دهد تولید سالانه نفت از این پروژه احتمالاً به ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد.

دارمندرا پرادان، وزیر نفت و گاز طبیعی هند گفت ذخایر نفت خام در قطب شمال روسیه شرکت‌های هندی که مایل به سرمایه‌گذاری در پروژه عظیم وستوک هستند را جذب کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها