سعد محمدی

اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: تا پایان آذرماه سال ۱۳۹۹، شرکت ملی صنایع مس ایران ۲۶۳ هزار و ۷۱ تن آند و ۲۰۶ هزار و ۷۷۷ تن کاتد مس تولید کرده است که نسبت به برنامه به ترتیب رشد ۱۰ و ۵ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از مس‌پرس، سعدمحمدی با اعلام این خبر و با بیان این‌که با این میزان تولید موفق به شکستن رکورد تولید آند طی بازه زمانی نه ماهه سالیان گذشته شدیم، گفت: همچنین بررسی و مقایسه آمار تولید آند شرکت مس در نه‌ماهه امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته نشان می‌دهد که شرکت مس با رشد ۱۶ درصدی ۳۷ هزار و ۲۶۴ تن بیشتر آند تولید کرده است.

وی با بیان این‌که در تولید کاتد، مقایسه ۹ ماهه نخست امسال با مدت مشابه سال قبل نشان دهنده رشد ۹ درصدی است اظهار داشت: شرکت مس در مجموع در مقایسه با مدت زمان مشابه ۱۷ هزار تن بیشتر کاتد تولید کرده است.

سعدمحمدی با بیان این‌که شرکت مس در این بازه زمانی در تولید کنسانتره مس نیز از برنامه جلوتر بوده است، بیان کرد: طی این مدت، شرکت مس ۹۰۵  هزار و ۴۴۵ تن کنسانتره مس تولید کرده است که نسبت به برنامه تعریف‌شدۀ ۸۵۸ هزار و ۸۷۲ تنی، رشد ۵ درصدی نشان می‌دهد.

به گفته سعدمحمدی با این میزان تولید کنسانتره، موفق به شکستن رکورد قبلی کنسانتره مس طی بازه زمانی نه ماهه سالیان گذشته شدیم.

مدیرعامل شرکت مس در ادامه به میزان تولید مس محتوی معدنی شرکت مس اشاره کرد و گفت: در نه ماهۀ ابتدایی امسال این شرکت در مجموع ۲۱۹ هزار و ۶۵۲ تن مس محتوی معدنی تولید کرده است که در مقایسه با برنامه با رشد ۳ درصدی مواجه شده است.

سعدمحمدی بیان کرد: شرکت مس در این بازه زمانی، درمجموع ۱۳۴ میلیون تن سنگ معدن استخراج کرده است که نسبت به برنامه امسال ۱ درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین شرکت مس در نه ماهۀ اول امسال، ۴۰ میلیون تن سنگ سولفور برداشت کرده است که ۲ درصد از برنامه در نظر گرفته برای برداشت سنگ سولفور جلوتر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها