کنسانتره سنگ آهن

میزان تولید کنسانتره آهن شرکت های بزرگ سنگ آهنی طی ۸ ماهه ۹۹، حدود ۵ درصد رشد یافت و از ۳۳ میلیون تن عبور کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان آبان، ۳۳ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۷۵۷ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. رقم تولید مدت مشابه سال گذشته، ۳۱ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۱۰۵ تن بود.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۱۱ میلیون و ۷۱ هزار و ۶۷ تن، «چادرملو» ۷ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۹۳۸ تن، «سنگ آهن مرکزی» ۲ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۳۳ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۴ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۴۷۳ تن، «گهر زمین» ۳ میلیون و ۹ هزار و ۷۲۸ تن، «اپال پارسیان سنگان» یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۰۸ تن، «صبا نور» ۹۹۲ هزار و ۲۸۸ تن، سناباد یک میلیون و ۶۲۵ هزار و ۱۴۲ تن، «جلال آباد» ۲۷۶ هزار و ۵۳۰ تن و سنگان ۴۳ هزار و ۱۵۰ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

بنا به این گزارش، ۳ شرکت بزرگ معدنی طی ۸ ماهه سال ۹۹ حدود ۸۳۸ هزار و ۷۰۸ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند. این رقم نسبت به تولید مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۷۸۲ تن)، ۴۵ درصد کاهش نشان می دهد.

از این میزان، شرکت های فلات مرکزی «۳۸۲ هزار و ۴۱۸ تن»، چادرملو «۳۱۳ هزار و ۱۰۰ تن» و سنگ آهن مرکزی «۱۴۳ هزار و ۱۹۰ تن»، تولید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها