بیت کوین

ارزش بیت کوین در سال ۲۰۲۰ بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته و حالا با رسیدن به ۳۰۰۰۰ دلار، ۵۰ درصد نسبت به دو هفته قبل بالا رفته است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از خبرگزاری تسنیم، ارز مجازی بیت کوین روند رکوردشکنی خود را در روز سه‌شنبه ادامه داد و سال جدید میلادی را با بیش از ۳۰ هزار دلار آغاز کرد. بیشتر تاجران و سرمایه گذاران عقیده دارند بیت کوین تبدیل به اصلی‌ترین شیوه پرداخت در جهان خواهد شد.

ارزش بیت کوین در ۲۰۲۰ بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته و از دو هفته پیش تا حالا که از مرز ۲۰ هزار دلار گذشته بود، بیش از ۵۰ درصد بالا رفته است.

تنها دودهه از راه اندازی ارز بلاکچین می‌گذرد و تقاضا برای آن در ۲۰۲۰ از سوی سرمایه‌گذاران آمریکایی افزایش یافته است. ویژگی ایمنی بلاک چین در برابر تورم و توانایی رشد سریع آن، این تصور را در میان سرمایه‌گذاران به وجود آورده که می‌تواند تبدیل به یک شیوه پرداخت اصلی شود.

 سرمایه‌گذاران می‌گویند عرضه محدود بیت کوین توسط کامپیوترهای به اصطلاح «ماینینگ» به افزایش ارزش آن در روزهای اخیر کمک کرده است.

بیت کوین در بازارهای متعددی تجارت می‌شود که بزرگترین آنها کوین بیس است. کوین بیس برای اولین عرضه سهام خود آماده می‌شود تا اولین پلتفرم ارز مجازی باشد که در لیست وال استریت قرار می‌گیرد.

ارزهای مجازی رقیب بیت کوین هم از فناوری بلاک چین استفاده می‌کنند. اتریوم، دومین ارز مجازی دنیا ۴۶۵ درصد در ۲۰۲۰ افزایش ارزش داشته و قیمت آن ۷ درصد در روز شنبه بالا رفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها