• ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
  • کد خبر: 50708
علی صحرائی

علی صحرائی، مدیرعامل شرکت بورس تهران در پیام نوروزی خود ضمن اشاره به هدایت نقدینگی جامعه به بخش تولید از طریق بازار سرمایه گفت: بورس تهران توانسته در راستای ارتقای بازاری شفاف، کارآمد و بهره‌مند از ابزارهای نوین مالی، گام بردارد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سنا، سال ۱۴۰۰ را در حالی آغاز می کنیم که مقارن شده است با ولادت حضرت قائم (عجل الله تعالی فرجه)، تبرک این سال را به نام این امام همام به فال نیک می گیریم و از درگاه ربوبیت باریتعالی موفقیت های روز افزون برای ملت شریف ایران را مسالت داریم . حلول سال نو و بهار شگفت انگیز که نوید شکوفایی و امید در عرصه های مختلف زندگی است را به همه مردم ایران به ویژه فعالان بازار سرمایه تبریک گفته و سالی سرشار از برکت و سلامتی را از درگاه خداوند متعال برای همگان خواستارم.

بهار فصل رویش است؛ موهبتی است که ما ایرانیان گرامی اش می داریم و شروعی تازه از زندگی مان را با آن آغاز می کنیم. رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است؛ آینده ای که همه امیدواریم و باید که بهتر از گذشته باشد.

خدای سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایت او، علیرغم وجود فراز و نشیب‌های موجود در سال ۹۹، بورس تهران توانست با توجه به شعار "جهش تولید"، نقدینگی جامعه را به سوی بخش تولید هدایت کرده و در راستای ارتقای بازاری شفاف، کارآمد و بهره‌مند از ابزارهای نوین مالی، گام بردارد.

سال ۱۳۹۹ یک سال استثنایی ‌در بازار سرمایه بود و بورس تهران با استقبال عمومی آحاد مردم روبرو شد که فرصت بی نظیری به شمار می‌رود. امید است در سالی که در پیش رو داریم با بهره بردن از این فرصت در راستای دستیابی به چشم انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر بازار سرمایه در اقتصاد کلان ، رضایتمندی ذینفعان فراهم آید.

اکنون که به آستانه سال ۱۴۰۰ قدم نهاده‌ایم، فرصت را مغتنم شمرده ضـمن قدردانی از  زحمات و تلاش های همکارانم،  حلول سال نو و عید باستانی نوروز را به همه مردم عزیز، سهامداران گرانقدر، همکاران و خانواده ارجمندشان تبریک و تهنیت گفته و سالی توأم با تندرستی و موفقیت را برای همه عزیزان آرزومندم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها