• ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
  • کد خبر: 51288
پتروشیمی

فعالیت مجتمع پتروشیمی براسکم در شهر سائوپائولو برزیل تا اواخر ماه مه ۲۰۲۱ به‌منظور انجام عملیات تعمیر و نگهداری متوقف شد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، شرکت پتروشیمی براسکم برزیل از روز پنجم آوریل (دوشنبه، ۱۶ فروردین‌ماه) فعالیت در مجتمع سائوپائولو را به‌منظور انجام عملیات نگهداری و تعمیرات دوره‌ای برای ۵۱ روز متوقف کرد.

این شرکت برزیلی در بیانیه ای اعلام کرد که تعطیلی بر تولید مواد شیمیایی و فعالیت واحدهای پلی‌اتیلن مجتمع سائوپائولو تأثیر می‌گذارد.

عملیات تعمیر و نگهداری شامل اصلاح توربین‌های بخار در یکی از کارخانه‌های تولید مواد شیمیایی است تا از طریق امکان استفاده از موتورهای الکتریکی با کارآییی بالا فراهم شود.

براسکم هشدار داد که ممکن است در روزهای نخست و پایانی عملیات تعمیر و نگهداری، گازسوزی در بعضی از مشعل‌ها افزایش یابد.

این شرکت برزیلی اعلام کرد که برای افزایش سطح ذخیره‌سازی خود برنامه‌ریزی کرده است تا حین اجرای عملیات نگهداری و تعمیرات دوره‌ای زنجیره تأمین تحت تأثیر قرار نگیرد.

عرضه و تقاضا در برزیل برای چند ماه آینده متعادل به نظر می‌رسد، زیرا به گفته یک تاجر مبدل‌ها، مصرف رزین کاهش یافته است.

یک تاجر گفت: بازار صنایع بسته بندی بیش از حد ضعیف است و برای دو ماه آینده شرایط بدتر می‌شود و این وضع به نوعی یک رویه فصلی است.

با این وجود یک بازرگان دیگر معتقد است که بازار داخلی ممکن است با کمبود پلی‌اتیلن روبه‌رو شود زیرا محصول کمتری از ایالات متحده آمریکا وارد می شود.

بیش از نیمی از پلی‌اتیلن وارداتی به برزیل از ایالات متحده آمریکا تأمین می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها