پتروشیمی

با تایید کمیته تخصصی پتروشیمی، اولین مجوز عاملیت توزیع محصولات پتروشیمی در بورس کالا به نام PCC (شرکت بازرگانی پتروشیمی) ثبت شد.

به گزارش به گزارش «کالاخبر»؛ همزمان با استقرار تیم جدید مدیریت شرکت بازرگانی پتروشیمی در سال ۱۴۰۰، مجوز عاملیت توزیع محصولات پتروشیمی از سوی این شرکت در بورس کالای ایران صادر شد.

شرکت بازرگانی پتروشیمی با احراز شرایط ماده یک شیوه نامه فعالیت عاملان توزیع محصولات پتروشیمی، از این پس به عنوان عامل توزیع عرضه های شرکت های پتروشیمی برای متقاضیان در بورس کالا اقدام خواهد کرد و در زنجیره پخش مویرگی این محصولات بویژه در صنایع پایین دستی کشور حضور موثر خواهد داشت.

گفتنی است شرکت بازرگانی پتروشیمی با قدمتی ۳۰ ساله توانسته است به عنوان بازوی تجاری کلیه مجتمع های پتروشیمی ایران در حوزه بازرگانی بازارهای داخلی و خارجی و ارائه خدمات لجستیکی و بیمه ای، نقش پر رنگ و شفافی را برجای گذارد.

متن نامه دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی به شرح زیرست:

جناب آقای دکتر سلطانی نژاد

مدیرعامل محترم شرکت بورس کالای ایران

با سلام و احترام؛

به استحضار می رساند که بر اساس بند ۵ صورتجلسه ۵۱ کمیته تخصصی پتروشیمی و با عنایت به تکمیل مدارک شرکت بازرگانی پتروشیمی مبنی بر احراز شرایط ماده ۱ شیوه نامه فعالیت عاملان توزیع محصولات پتروشیمی منضم به دستورالعمل تنظیم بازار محصولات پتروشیمی به شماره ۶۰/۲۳۳۹۰۱ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱، فعالیت شرکت مذکور مورد تایید کمیته تخصصی پتروشیمی (فرم تاییدیه پیوست) اعلام می گردد. خواهشمند است جهت اقدامات بعدی و ایجاد امکان خرید شرکت فوق الذکر برای شرکت های متقاضی عضو به شرح لیست پیوست، دستور مقتضی صادر فرمایید.

با احترام

محمد متقی

دبیر کمیته تخصصی پتروشیمی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها