برق

در جلسه معاملاتی دیروز سه شنبه ۴ خرداد ماه در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران، ۲۴ هزار و ۹۰۰ قرارداد معادل ۴ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۲۰۰ کیلووات ساعت برق به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال توسط شرکت‌ تولید نیروی برق پرند مپنا و شرکت تولید انرژی برق شمس پاسارگاد-نیروگاه سیکل ترکیبی شریعتی برای دوره تحویل هفتگی و روزانه خرداد ۱۴۰۰ عرضه و مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»؛ در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق)  نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ گشایش یافتند.

همچنین در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه و نمادهای بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ پایان جلسه معاملاتی دیروز متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

همچنین دیروز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد (سمیعا۰۰۲) ۱۲ هزار و ۶۹۸ قرارداد با ارزشی بالغ بر ۱۶۶ میلیارد و ۱۶۷ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۸۲۰ ریال  و در نماد (سنفت۰۰۱) ۱۷۲۰ قرارداد با ارزش ۲۰ میلیارد و ۴۹ میلیون ۴۳۸ هزار ریال و در نماد (سنفت۰۰۹) ۴۶۰۰ قرارداد با ارزش ۷۰ میلیارد و ۷۳۰ میلیون و۵۲۰ هزار ریال معامله شد.

لازم به ذکر است در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی ایران و در تابلوی اوراق گواهی ظرفیت ۲۷۰۰ ورقه گواهی ظرفیت نقدی با ارزش بیش از ۴۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها