کاتد مس

شرکت تحقیقاتی «آنتایکا» در گزارشی اعلام کرد تولید کاتد مس چین در ماه می در نتیجه عملیات تعمیر و نگهداری بسیاری از کارخانجات افت ۴.۳۴ درصدی نسبت به ماه قبل را تجربه کرد. این موسسه همچنین اعلام کرده تولید کاتد مس این کشور در ۵ ماهه ابتدایی امسال نیز با رشد ۱۳ درصدی به ۳.۸۴ میلیون تن کاتد مس رسیده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از بورس فوری، طبق این گزارش تولید مس کارخانجات این کشور در ماه می به ۷۶۵ هزار و ۱۰۰ تن رسید و این در حالی است که تولید کاتد مس توسط ۲۲ شرکت بزرگ این کشور در ماه می نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰.۵ درصدی داشته است.

طبق گزارش شرکت «آنتایکا» در پنج ماه ابتدایی سال ۲۰۲۱ کارخانجات مس در چین ۳ میلیون و ۸۴۰ هزار تن کاتد مس تولید کردند که نسبت به پنج ماه ابتدایی سال گذشته رشد نزدیک به ۱۳ درصدی داشته است. این شرکت همچنین برآورد کرده تولید مس ماه ژوئن چین به دلیل عملیات «اورهال» کارخانجات همانند ماه می و در نزدیکی ۷۷۰ هزار تن خواهد بود.

«آنتایکا» در یادداشتی جداگانه نوشت تولید سرب پالایش یافته کشور چین در ماه می رشد ۱۲ هزار تنی نسبت به ماه گذشته داشته و به ۴۱۰ هزار تن رسید. همچنین تولید سرب پالایش یافته در پنج ماه ابتدایی سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۲.۳ درصدی داشته و به یک میلیون و ۹۳۰ هزار تن رسید.

این شرکت تحقیقاتی همچنین برآورد کرده تولید سرب در ماه ژوئن به دلیل کمبود عرضه مواد اولیه تولید و همچنین سخت‌گیری‌های زیست‌محیطی دولت چین به زیر ۴۰۰ هزار تن خواهد رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها