آهن اسفنجی

محمود ارباب زاده مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت گفت: این شرکت از ابتدای راه اندازی تاکنون بالغ بر ۲.۸ میلیون تن آهن اسفنجی تولید شده است.

به گزارش «کالاخبر»؛ ارباب زاده افزود: واحد فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت در حال حاضر به بیش از ۸۷.۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و پیش بینی می‌شود مطابق برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی گفت: در سال ۹۹ بیش از ۸۳۰ هزار تن آهن اسفنجی تولید شد که نسبت به سال ۹۸ رشد ۱۴.۵ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل فولاد سفیددشت خاطرنشان کرد: در برنامه ای از پیش تعیین شده، تولید ۲۲۰ هزار تن آهن اسفنجی طی سه ماهه نخست امسال هدفگذاری شده بود اما اکنون با توجه به آمار تولید در واحد احیای مستقیم، میزان تولید طی این مدت فراتر از برنامه خواهد بود و به ۲۴۰ هزار تن خواهد رسید. این میزان تولید آهن اسفنجی در فولاد سفیددشت در بهار امسال، حاکی از افزایش ۱۰ درصدی تولید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

ارباب زاده گفت: همچنین درآمد حاصل از فروش این مقدار آهن اسفنجی ۳۸،۵۶۶ میلیارد ریال بود که با رشد ۱۶۷ درصدی همراه بود.

مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت، تأمین بیش از یک میلیون تن گندله، بومی سازی ۳۵ قلم تجهیزات و قطعات ماشین آلات، تسویه و قطعی شدن مالیات سال ۹۷، پیشرفت پروژه تصفیه خانه فاضلاب و انتقال پساب، طراحی و تأمین مرکز داده، ساختمان باسکول و پست برق ۴۰۰ کیلووات و احداث جاده دسترسی DA را از اهم دستاوردهای شرکت در سال ۹۹ برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها