مجتبی شعبانی

مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار گفت: برای شفاف‌سازی فروش و حذف واسطه‌ها تمام محصول خود را در بورس کالا عرضه می کنیم.

به گزارش «کالاخبر»؛ مجتبی شعبانی مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار گفت: پارس فولاد سبزوار با هدف تولید ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۷۰ هزار تن بریکت سرد و ۸۰۰ هزار تن فولاد احداث شد همچنین سود شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ به دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید و ۷۰ درصد جهش یافت.

وی افزود: در سال مالی جاری میزان فروش شرکت به ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و این میزان در سال مالی قبل دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود.

مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار با بیان اینکه چندین پروژه زیرساختی در دست اقدام داریم که به زودی به بهره‌برداری می‌رسند، خاطرنشان کرد: همچنین حمل گندله از خواف به مجتمع تماما به صورت ریلی انجام می‌شود که این موضوع هم در کاهش تصادفات جاده‌ای و بهای تمام شده موثر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در تابستان با قطعی برق و در زمستان با قطعی گاز مواجه شدیم. ضمن اینکه قیمت گاز در سال جاری چندین برابر شده است که این موضوع در افزایش بهای تمام شده موثر بود.

شعبانی خاطرنشان کرد:امسال ۱۵ درصد از سهام سهامدار عمده شرکت در بورس اوراق بهادار عرضه و با استقبال خریداران مواجه شد.

مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار اظهار کرد: همچنین برای شفاف‌سازی فروش و حذف واسطه‌ها تمام محصول خود را در بورس کالا عرضه و معامله کردیم.

شعبانی اضافه کرد: از سوی دیگر به بومی‌سازی و ساخت داخل توجه و حدود ۱۵ میلیون یورو از قطعات را بومی کردیم از سوی دیگر به مسئولیت‌های اجتماعی توجه داشتیم و چندین مدرسه را در منطقه جوین سبزوار احداث کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها