زمین

مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران در اطلاعیه های جداگانه ای از پذیرش ۳ قطعه زمین متعلق به شرکت تامین سرمایه نوین و شرکت لیزینگ اقتصاد نوین (به صورت مشترک) که عرضه کننده آنها شرکت تامین سرمایه نوین است در بازار فرعی بورس کالا خبر داد.

به گزارش «کالاخبر»؛ پس از پذیرش یک قطعه زمین ۱۵ هزار متری در مازندران متعلق به آستان قدس رضوی و همینطور ۷ باب واحد تجاری شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در بورس کالا این بار نوبت به پذیرش ۳ قطعه زمین در اردبیل رسید.

براساس این اطلاعیه ها، پذیرش ۳ قطعه زمین شرکت تامین سرمایه نوین و شرکت لیزینگ اقتصاد نوین (به صورت مشترک) پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و نود و ششمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۲۵ خرداد ماه جاری در بازار فرعی بورس کالا مورد تصویب قرار گرفت.

مشخصات زمین ها

براساس اطلاعیه های مذکور پلاک ثبتی یکی از این زمین ها ۱۵۶۳۰/۴۶۶۵ و پلاک ثبتی دو زمین دیگر ۴۲۶۸ و ۵۷۷۸ هستند و تمامی آنها کاربری مسکونی دارند.

مساحت عرصه و عیان در زمین به پلاک ثبتی ۵۷۷۸ بالغ بر ۱۴۲.۵ و واقع در اردبیل، خیابان امام (ره)، مابین چهارراه امام و میدان شریعتی، روبه روی بانک رفاه کارگران و انتهای کوچه بن بست بوده که به صورت یکجا در بورس کالا عرضه و به فروش خواهد رسید. براساس اطلاعات امیدنامه این زمین گودبرداری شده است.

مساحت عرصه و عیان زمین به پلاک ثبتی ۴۲۶۸ بالغ بر ۲۸۲.۳ و واقع در اردبیل، خیابان امام (ره)، مابین چهارراه امام و میدان شریعتی، کوچه شهید آذروش بوده که به صورت یکجا در بورس کالا عرضه و به فروش خواهد رسید. براساس اطلاعات امیدنامه این زمین نیز گودبرداری شده است.

و در آخر مساحت عرصه و عیان زمین به پلاک ثبتی ۴۶۶۵ بالغ بر ۲۴۴۳.۶ و واقع در اردبیل، خیابان امام (ره)، مابین چهارراه امام و میدان شریعتی، روبروی بانک رفاه کارگران بوده که به صورت یکجا در بورس کالا عرضه و به فروش خواهد رسید. براساس اطلاعات امیدنامه این زمین نیز گودبرداری شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها