محصولات فولادی

بررسی آمار عملکرد شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی کشور حاکی از تولید ۲ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۵۴۱ تن انواع محصولات فولادی از آغاز امسال تا پایان اردیبهشت ماه است. آماری که حکایت از رشد ۸ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از معدن۲۴، بیشترین تولید محصولات فولادی در این مدت مربوط به فولاد مبارکه با یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۹۹ تن است. پس از آن ذوب آهن اصفهان با مجموع ۴۰۱ هزار و ۳۸۶ تن در رتبه دوم قرار دارد.

همچنین فولاد کویر با تولید ۱۵۳ هزار و ۸۷۴ تن میلگرد، فولاد اکسین با تولید ۱۵۱ هزار و ۲۰۶ تن ورق عریض و فولاد خراسان با تولید ۱۰۴ هزار و ۴۷۰ تن میلگرد در رتبه های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

در ۲ ماهه امسال، ۷۱ هزار و ۴۸۰ تن میلگرد در فولاد آذربایجان، ۴۹ هزار و ۶۶۴ تن میلگرد آلیاژی مهندسی، ۸ هزار و ۶۹۵ تن چهارگوش و سایر آلیاژی و ۵ هزار و ۴۲۸ تن تسمه و کلاف آلیاژی- مهندسی در شرکت فولاد آلیاژی ایران، ۴۷ هزار و ۳۷۳ تن میلگرد در جهان فولاد سیرجان، ۷۰ هزار تن ورق گرم در نورد و لوله اهواز، ۴۸ هزار و ۲۷۵ تن میلگرد، ۸ هزار و ۲۴۲ تن تیرآهن، ۲ هزار و ۲۵۷ تن لوله و ۸ هزار و ۸۵۰ تن کلاف در گروه ملی صنعتی فولاد ایران، ۴۸ هزار و ۳۱۸ تن ورق گالوانیزه در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و ۹۹ هزار و ۹۲۴ تن میلگرد در فولاد بناب تولید شد.

آمار اردیبهشت ماه

در اردیبهشت ماه امسال یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۳۴۹ تن انواع محصولات فولادی در شرکت های یاد شده تولید شد که در مقایسه با اردیبهشت ماه سال گذشته رشد ۳ درصدی داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها