• ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
  • کد خبر: 56708
فولاد

بررسی آمارهای منتشر شده شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی حاکی از تولید ۴ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۸۹۳ تن شمش فولاد از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه و رشد ۱۷ درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از معدن۲۴، در این مدت فولاد مبارکه با تولید یک میلیوو ۹۳۲ هزار و ۶۹۳ تن شمش فولادی و رشد ۱۳ درصدی، بیشترین تولید شمش را در بین شرکت ها به خود اختصاص داد. پس از آن فولاد خوزستان با ۶۳۴ هزار و ۹۹۶ تن و افت هشت درصدی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

همچنین در این رده بندی، فولاد کاوه جنوب با تولید ۲۸۹ هزار و ۷۴۷ تن بیلت و رشد ۶۸ درصدی در جایگاه سوم قرار گرفت.

برپایه این گزارش، تا پایان اردیبهشت ماه ۲۴۸ هزار و ۳۷۷ تن شمش در ذوب آهن اصفهان، ۳۲ هزار و ۱۴۱ تن شمش آلیاژی در فولاد آلیاژی ایران (بلوم آلیاژی مهندسی)، ۴۸ هزار و ۷۱۳ تن شمش آلیاژی در فولاد آلیاژی ایران (بیلت آلیاژی مهندسی)، ۸ هزار و ۳۰۹ تن شمش آلیاژی در فولاد آلیاژی ایران (اینگات)، ۱۳۴ هزار و ۲۴۰ تن شمش در فولاد بردسیر (بیلت) و ۲۵ هزار و ۴۱۱ تن شمش در گروه ملی صنعتی فولاد ایران (بیلت) تولید شد.

همچنین در این مدت ۲۸۹ هزار و ۷۴۷ تن شمش در فولاد کاوه جنوب (بیلت)، ۲۰۰ هزار و ۷۶۶ تن شمش در فولاد خراسان (بیلت)، ۲۰۴ هزار و ۶۰۹ تن در فولاد چادرملو (بیلت)، ۱۵۸ هزار و ۹۱۱ تن شمش در آهن و فولاد ارفع (بیلت)، ۷۸ هزار و ۷۴۶ تن شمش در فولاد بناب (بیلت) و ۱۷۲ هزار و ۲۳۴ تن شمش در جهان فولاد سیرجان (بیلت) تولید شد.

آمار اردیبهشت ماه

برپایه این گزارش، ۲ میلیون و ۷۱ هزار و ۹۴۹ تن از شمش تولید شده مروبط به آمار اردیبهشت ماه این شرکت هاست که در مقایسه با اردیبهشت ماه ۹۹ رشد ۱۵ درصدی نشان می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها