برق

در جلسه معاملاتی دیروز ۱۵ تیر ماه در بازار عمده فروشی برق بورس انرژی ایران شاهد معامله ۱۴۹ هزار و ۲۰۰ قرارداد معادل  ۳ میلیون و ۵۸۴ هزار کیلووات ساعت به ارزش ۲ میلیارد و ۸۲۴ میلیون و ۵۲۸ هزار ریال بود. شایان ذکر است در روز گذشته نماد بارپایه با متوسط قیمت ۷۸۸ ریال بر کیلووات ساعت معامله گردید. 

به گزارش «کالاخبر»؛ همچنین در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه  ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ گشایش یافتند.

همچنین در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه و نمادهای بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ پایان جلسه معاملاتی امروز متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

همچنین امروز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد (سمیعا۰۰۲) ۷۴ هزار و ۳۱۱ قرارداد با ارزشی بالغ بر ۹۹۹ میلیارد و ۹۹۹ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۴۵۰ ریال و در نماد (سنفت۰۰۹)  ۵۷۷۰ قرارداد با ارزش ۹۰ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ۸۶۰ هزار ریال و در نماد (سحرا۰۲۱) ۴۰۸ هزار و ۸۰ قرارداد با ارزش ۱۲۰۱ میلیارد و ۸۶۷ میلیون و ۱۴ هزار ریال و در نماد (سنفت ۰۰۱) ۱۶۹۶ و با ارزش ۲۰ میلیارد و ۸ میلیون ۹۸۴ هزار ریال معامله شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها