سهام

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از نکات مثبتی که در انتخاب اعضای جدید هیات مدیره سازمان بورس وجود دارد، استقرار یک تیم هماهنگ است؛ به عبارت بهتر، افرادی که برای اعضای هیات مدیره انتخاب شده‌اند، پیش‌ از این سابقه همکاری با یکدیگر را داشته‌اند و این موضوع، می‌تواند توانمندی مضاعفی ایجاد کند و رسیدن به اهداف و برنامه‌های مدنظر سازمان را سرعت بخشد.

یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با «کالاخبر» اظهار داشت: رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار، کارنامه مفید و مؤثری در توسعه بورس کالا و همچنین تجربه ای مناسب در بازار سرمایه داشته‌ و این تجربه، می‌تواند در بهبود وضعیت سازمان و گسترش بازار سرمایه هم اثر مثبت داشته باشد. 

سعیدمحمد علیزاده گفت: یکی از نکات مثبتی که در انتخاب اعضای جدید هیات مدیره سازمان بورس وجود دارد، استقرار یک تیم هماهنگ است؛ به عبارت بهتر، افرادی که برای اعضای هیات مدیره انتخاب شده‌اند، پیش‌ازاین سابقه همکاری با یکدیگر را داشته‌اند و این موضوع، می‌تواند توانمندی مضاعفی ایجاد کند و رسیدن به اهداف و برنامه‌های مدنظر سازمان را سرعت بخشد. در واقع، هماهنگی تیم مدیریت سازمان بورس، پشتوانه اجرای برنامه‌های آنان است. 

علیزاده تصریح کرد: با شناختی که از رییس جدید سازمان بورس دارم، وی را فردی خوش‌فکر و دارای دانش و تخصص بالا می‌دانم که می تواند به همراه تیم مدیریتی سازمان بورس به اهداف توسعه ای بازار سرمایه جامع عمل بپوشاند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها