نقره+طلا+مس

تولید مواد معدنی از جمله مس، طلا و نقره در پرو طی ۱۰ ماهه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد تولید بود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، براساس اعلام وب سایت آندینا andina طبق جدیدترین گزارش وزارت انرژی و معادن پرو، طی ۱۰ ماهه نخست ۲۰۲۱ میلادی تولید مس این کشور با رشد ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به یک میلیون و ۸۹۳ هزار و ۴۸۶ تن افزایش یافت. این در حالی است که میزان تولید مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی یک میلیون و ۷۲۱هزار و ۲۷۳ تن به ثبت رسید.

علت این امر، رشد تولید فلز سرخ در معادنی همچون آنتامینا Antamina و سرو وردِه Cerro Verde در پرو عنوان شده است. طی ماه اکتبر، معدن آنتامینا با تولید ۴۵ هزار و ۹۵۴ تن به بالاترین میزان تولید مس خود در سال ۲۰۲۱ میلادی رسید.

همچنین میزان تولید طلا در این کشور طی ۱۰ ماهه نخست سال جاری میلادی به ۷۹.۹ تن رسید که حاکی از رشد ۱۲.۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

این در حالی است که طی مدت یاد شده، میزان تولید نقره رشد ۲۶.۷ درصدی، روی رشد ۲۴.۲ درصدی، سرب رشد ۱۳.۶ درصدی، سنگ آهن رشد ۵۴.۵ درصدی، قلع رشد ۳۸.۱ درصدی و مولیبدن رشد ۵.۵ درصدی را به ثبت رساندند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها