دوره آموزشی

بورس کالای ایران در فصل بهار سال آینده ۱۸ دوره آموزشی با رویکردهای بازار فیزیکی، معاملات مناقصه، معاملات اموال غیر منقول و سازوکارهای معاملات بازار مالی و مشتقه برگزار می کند.

به گزارش « کالاخبر » ، به این ترتیب کارگاه های آموزشی بورس کالای ایران برای بهار ۱۴۰۱ از تاریخ ۱۵ فروردین سال آینده آغاز می شود و تا ۳۱ خرداد ادامه دارد. این کارگاه ها با موضوع‌هایی همچون آشنایی با سازوکار معاملات بازار فیزیکی، نحوه انجام معاملات به روش مناقصه در بازار فیزیکی و معاملات اموال غیر منقول (املاک و مستغلات) در بازار فرعی بورس کالای ایران برگزار می شود. آشنایی با سازوکار معاملات بازار مالی و سازوکار معاملات بازار مشتقه بورس کالای ایران نیز از دیگر دوره های آموزشی بهار سال آینده است.

دوره های آشنایی با سازوکار معاملات بازار مالی بورس کالا با محور قراردادهای سلف موازی استاندارد، گواهی سپرده کالایی و صندوق های کالایی و دوره های آشنایی با سازوکار معاملات بازار مشتقه نیز با محوریت قراردادهای آتی و قراردادهای اختیار معامله توسط مدرسان مربوطه آموزش داده می شود.

تمامی کارگاه های آموزشی بورس کالای ایران به صورت رایگان برگزار می شود و حداقل نفرات برای تشکیل کارگاه ها ۱۰ نفر اعلام شده است.

ثبت نام برای حضور در کارگاه های آموزشی ضروری است و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق پرتال آموزش بورس کالای ایران و منوی آموزش و پژوهش سایت اقدام کنند.

تاریخ پایان ثبت نام در هر یک از کارگاه ها یک روز قبل از شروع آن کارگاه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها