شیشه

کالاخبر: کارگاه آموزشی "آشنایی با نحوه انجام معاملات گواهی سپرده شیشه در بورس کالای ایران" از فردا (چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰) تا روز یکشنبه هفته آینده (۲۲ اسفند) به صورت آنلاین و رایگان برگزار می شود.

به گزارش « کالاخبر »، براساس برنامه زمان بندی اعلام شده، برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه انجام معاملات گواهی سپرده شیشه در بورس کالا از فردا به مدت سه روز و از ساعت ۱۴ تا ۱۶ خواهد بود.

شرکت در این کارگاه آموزشی با مراجعه به لینک سایت (اینجا) مقدور است. حضور در این کارگاه ها از طریق مهمان و با داشتن لینک ورود به کلاس مقدور است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان زنجان در خصوص لزوم عرضه شیشه در بورس کالا می‌گوید: برای تعادل‌بخشی قیمت، عرضه شیشه جام در بورس کالا الزامی شده است.

امیرعلی مسیبی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرده: عرضه‌کنندگان خرد شیشه‌ جام موظف به ثبت کالا و انبارهای نگه‌داری آن در سامانه جامع تجارت هستند؛ به عبارت دیگر خرید و فروش شیشه جام از تولید تا مصرف نهایی قابل رصد شده است.

خلیل قاسمی، رئیس سازمان صمت هرمزگان نیز در این خصوص گفته است: با توجه به سیاست های اقتصادی وزارت متبوع خرید و فروش شیشه از طریق بورس انجام می گیرد که در این راستا همه واحدهای فروش شیشه استان نیز باید نسبت به ثبت نام و گرفتن کد نقش در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

وی عنوان کرد: تمامی واحدهای فروش شیشه باید اقدامات لازم را برای تامین نیاز استان از بورس انجام دهند. 

قاسمی یادآور شده، لازم است شفافیت کالاهای واحدهای مشمول در استان در سامانه جامع تجارت با سرعت العمل بیشتری انجام گیرد و با هر واحدی که بدون خرید از بورس و با واسطه، کالا را توزیع کند برخورد قانونی می شود.

براساس اخبار مطلع، راه اندازی معاملات گواهی سپرده شیشه در آینده ای نزدیک در دستورکار بورس کالاست.

لینک ورود به کارگاه آموزشی:

https://lmsac.ime.co.ir/rjdka۷bj۷۳q۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها