گواهی سپرده+انبار

در هفته سوم اسفند، ۲۶ میلیون گواهی سپرده کالایی به ارزش بیش از ۳۸۴ میلیارد تومان در بورس کالا خرید و فروش شد که از نظر بیشترین حجم و ارزش معاملات، سیمان و زعفران نگین در بالاترین جایگاه بازار قرار گرفت.

به گزارش « کالاخبر »، در هفته منتهی به ۲۰ اسفند، ۱۸ میلیون و ۵۲۰ هزار گواهی سپرده سیمان به ارزش بیش از ۱۲.۵ میلیارد تومان در بازار مالی بورس کالا معامله و با کسب سهم ۷۱ درصدی از حجم کل معاملات، صدرنشین بازار شد.

معامله ۶ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۵۱ گواهی سپرده زعفران نگین نیز ارزش بیش از ۲۲۴.۷ میلیارد تومان را به ثبت رساند و با سهم ۵۸ درصدی از ارزش کل معاملات، جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

معامله گران بورس کالا همچنین با جابه جایی یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۸۰۰ گواهی سپرده سکه طلا به ارزش بیش از ۱۴۶.۸ میلیارد تومان از نظر حجم معاملات (سهم ۵ درصدی) در جایگاه سوم و از نظر ارزش معاملات (سهم ۳۸ درصدی) در جایگاه دوم قرار گرفت.

ثبت معامله ۶۴۰۸ گواهی سپرده برنج نیز ارزش نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان داشت.

ارزش دادوستد ۲۴۲۴ گواهی سپرده نخود نیز به رقم ۷۷.۵ میلیون تومان رسید و ۲۵۰ گواهی سپرده زیره سبز به ارزش حدود ۲۴.۴ میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

در این هفته تعداد ۲۱۱ گواهی سپرده کشمش و ۷۳ گواهی سپرده پسته فندقی و بادامی نیز در مجموع به ارزش بیش از ۲۶.۶ میلیون تومان میان معامله گران خرید و فروش شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها