عبدالمجید اجتهادی

عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی کشور در مورد مزایده‌های فروش گفت: مزایده‌ها با راه‌های بهتر و شفاف‌تر و به صورت حراج الکترونیک و از طریق بورس کالا امسال دنبال خواهد شد.

به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مدیرعامل سازمان اموال تملیکی کشور گفت: با توجه به دستور رییس جمهور مبنی بر تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی، تا خرداد موجودی این کالاها باید به حداقل برسد.

عبدالمجید اجتهادی در بازدید از انبارهای اموال تملیکی و خودروهای رسوبی در بندر بوشهر بیان کرد: با توجه به دستور رییس جمهور در سفر به استان بوشهر و تاکید رییس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی، در یکی دو روز آینده باید فهرستی از موجودی انبارها تهیه شود.

وی ادامه داد: در این فهرست وضعیت کالاهای متروکه و قاچاق مشخص شود تا هر چه زودتر بتوان در مورد آن‌ها تعیین تکلیف کرد.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی کشور گفت: تا پایان فروردین با مشخص شدن وضعیت کالاهای موجود در انبارهای متروکه، باید انبار برای انجام کارهای واردات و صادرات در اختیار اداره کل بنادر و دریانوردی قرار داده شود.

وی با بیان اینکه با تلاش ریاست محترم جمهور و قوه قضایی هم افزایی و هم گرایی ملی در خصوص تعیین تکلیف کالاها در سازمان اموال تملیکی شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: تا پیش از عید نوروز ۵۴ درصد از انبارها تخلیه و در برخی از استان‌ها تجمیع انبار صورت گرفته است.

اجتهادی در خصوص رسیدگی به موضوع ۹۸۱ خودرود وارداتی رسوب شده در بندر بوشهر هم گفت: مشکل این خودروها مربوط به چند سال است که برای اداره بندر، گمرک و سازمان اموال تملیکی مشکلاتی را بوجود آورده است.

وی ادامه داد: با دستور ویژه رییس قوه قضاییه پرونده این خودروها در دادگاه انقلاب تهران در حال رسیدگی است.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی کشور تاکید کرد: اگر رای قطعی برای کالایی صادر شده، باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

وی گفت: با برنامه ریزی انجام شده امیدواریم تا خرداد موجودی کالاها در انبارهای اموال تملیکی به حداقل برسد.

اجتهادی در مورد مزایده‌های فروش هم گفت: مزایده‌ها با راه‌های بهتر و شفاف‌تر و به صورت حراج الکترونیک و از طریق بورس کالا امسال  هم دنبال خواهند شد.

به گفته صادقی رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در سال گذشته بیش از ۲ هزار پرونده در این سازمان تعیین تکلیف شده و حجم کالاهای رسوبی کاهش یافته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها