حسین عادل زاده

کارشناسان بازار سرمایه مزیت برجسته عرضه خودرو در بورس کالا را شفاف سازی فرآیند معاملات در بازار خودرو می‌دانند، موضوعی که از پیش شرط های اساسی برای ساماندهی بازار خودرو به شمار می رود.

به گزارش کالاخبر ، حسین عادل‌زاده، مدیرعامل کارگزاری کارآمد در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا، به طرحی که پیش از این در مجلس بررسی و سرانجام ابلاغ شد، اشاره و اظهار کرد: زمانی که طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو توسط تعدادی از نمایندگان مجلس در دستور کار قرار گرفت، محور آن بر مبنای عرضه خودرو در بورس کالا بود که بدون شک مزایای حاصل از عرضه سایر کالاها در بورس کالا، مقدمه چنین طرحی را فراهم کرد. 

عادل زاده گفت: حال پس از نوسان‌هایی که برای حوزه خودرو در چند ماه اخیر شاهد بودیم، به نظر می‌رسد سازمان بورس و اوراق بهادار با پذیرش خودرو در بورس کالا، بتواند بستر شفاف برای خرید و فروش خودرو فراهم کند. به عبارت دیگر، عرضه این محصول در بورس کالا را می‌توان به فال نیک گرفت، زیرا معامله خودرو در بورس کالا براساس ضوابط و قوانین معین و کاملا شفاف انجام می‌شود.

وی در خصوص سهولت ثبت‌نام در بورس کالا و انجام فرآیند خرید خودرو از آن، گفت: متقاضیان به فعالیت در بورس کالا، می‌توانند فرآیند ثبت‌نام و دریافت کد بورسی را تکمیل کرده و نسبت به خرید خودرو اقدام کنند که تمام این فرآیند از طریق شرکت های کارگزاری از جمله کارگزاری کارآمد نیز قابل انجام است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها