10 شرکت برتر

بررسی ارزش هفتگی فروش شرکت ها در بازار فیزیکی بورس کالا نشان می دهد شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و ملی صنایع مس ایران ۳ شرکت برتر بورس کالا بودند که فروش آنها درمجموع سهم ۴۷.۶ درصدی را از کل بازار فیزیکی در اختیار داشتندد.

به گزارش کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا را در هفته منتهی به ۶ خرداد (براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی)، اعلام کرد.

اطلاعات آماری بورس کالا نشان می دهد شرکت های فولاد مباکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و ملی صنایع مس ایران در رتبه های اول تا سوم جای گرفتند.

شرکت های شرکت معدنی وصنعتی چادرملو و  پتروشیمی تندگویان، صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه، پالایش نفت اصفهان، آهن و فولاد ارفع، فولاد خوزستان و پالایش نفت تهران (تندگویان) در رتبه چهارم تا دهم قرار گرفتند.

جزییات رتبه بندی شرکت ها به شرح زیر است:

فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله ٣۶٨ هزار و ٩٣٠ تن ورق گرم و سرد به ارزش ۶۹۳۲ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

پالایش نفت بندرعباس با فروش ١٠٠ هزار تن لوب کات سنگین و وکیوم باتوم به ارزش بیش از ١۵٢٨ میلیارد تومان، دوم شد.

ملی صنایع مس ایران با ثبت معامله ۴ هزار و ٢٣٠ تن مس کاتد، مس کم عیار و سولفور مولیبدن به ارزش بیش از ٩۵٠ میلیارد تومان در جایگاه سوم قرار گرفت.

معدنی و صنعتی چادرملو نیز ١٢٠ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و شمش بلوم را به ارزش بیش از ۵۴٧ میلیارد تومان فروخت و چهارم شد.

پتروشیمی تندگویان ١۴ هزار و ٢٢٨ تن پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر در گریدهای مختلف را به ارزش بیش از ۵٠٩ میلیارد تومان فروخت و پنجم شد.

صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه با ثبت معامله ٣٠ هزار و ٨ تن میلگرد در سایزهای مختلف به ارزش بیش از ۴٨٣ میلیارد تومان، ششم شد.

پالایش نفت اصفهان با فروش ٣١ هزار و ٨٠٠ تن لوب کات سبک و وکیوم باتوم به ارزش بیش از ۴٧۶ میلیارد تومان هفتم شد.

آهن و فولاد ارفع با فروش ٣٠ هزار تن شمش بلوم به ارزش بیش از ۴٢۶ میلیارد تومان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

فولاد خوزستان موفق به ثبت معامله ٢۶ هزار و ۵٠٠ تن شمش بلوم و تختال به ارزش ٣٩۴ میلیارد تومان شد و جایگاه نهم را بدست آورد.

پالایش نفت تهران (تندگویان) با دادوستد ٢٠ هزار و ٢٧٠ تن بول کات سنگین و سبک، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله به ارزش ٣١۴ میلیارد تومان، رتبه دهم را کسب کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها