• ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
  • کد خبر: 76940
آلومینیوم

بورس فلزات لندن در تاریخ دوشنبه ۴ جولای ۱۳ تیرماه درحالی فعالیت خود را آغاز کرد که قیمت فروش نقدی آلومینیوم ۲۴۳۱ دلار (تن) اعلام شد. همچنین براساس این گزارش، روز جمعه ۸ جولای (۱۷ تیرماه) درحالی به کار خود پایان داد که فروش یک‌ماهه آلومینیوم به ۲۴۲۶ دلار و ۵۰ سنت رسیده بود.

به گزارش کالاخبر به نقل از باشگاه آلومینیوم، فروش سه ماهه این فلز در روز جمعه از ۲۴۴۴ دلار (تن) در هفته قبل از آن به ۲۴۳۶ دلار و ۵۰ سنت کاهش یافت.

همزمان موجودی فلز آلومینیوم نیز مجدداً با کاهش جدیدی روبرو شد به‌طوری‌که از ۳۶۹۶۷۵ تن در جمعه قبل به ۳۴۷۱۷۵ تن کاهش یافت.

حجم معاملات فلز آلومینیوم در روز پنجشنبه ۷ جولای در بالاترین میزان خود طی ۳ هفته اخیر قرار داشت و برابر با ۲۴۹۲۵۴ لات (LD) بود که محرک مثبتی برای پیش‌بینی افزایش قیمت است (هر لات معادل ۱۰۰ هزار دلار می‌باشد).

از سوی دیگر در مبحث تقاضا، شاهد افزایش تقاضا در بازار آلومینیوم بوده‌ایم که خود عامل فیزیکی دیگری در راستای افزایش قیمت خواهد بود.

آلومینیوم پس از سقوط چشمگیر اخیر به دنبال ساخت یک سطح مطمئن حمایتی است (کاهش به یک سطح حداقلی جدید) و پیش‌بینی می‌شود پس از آن، این فلز مجدداً برای افزایش قیمت آماده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها