لطف اله سیاهکلی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید اینکه بورس کالا تسهیل گر عرضه و روند معاملات خودرو است، عنوان می‌کند برای رفع چالش‌ها در بازار خودرو دولت باید در گام نخست به منظور ایجاد تعادل در میزان عرضه و تقاضا نهایت تلاش را انجام دهد. 

لطف‌اله سیاه کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با کالاخبر گفت: اگر می خواهیم از طریق بورس کالا نتیجه دلخواه را در بازار خودرو به دست آوریم، باید نهایت تلاش برای رشد تولید و عرضه و به تبع آن، ایجاد تعادل در میزان عرضه و تقاضا در بازار خودرو رقم بخورد. 

این نماینده مجلس ادامه داد: باید توجه شود که عرضه خودرو در بورس کالا، تنها راه نجات صنعت خودروسازی نیست و به عبارت دیگر، مجموعه ای از عوامل در بخش تولید و صنعت و بازار باید اتفاق بیفتد که شاهد ساماندهی بازار و تولید خودرو باشیم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه سازوکار بورس کالا، تسهیلگر عرضه و روند معاملات خودرو در بازار است، تصریح کرد: اگر دولت بتواند عرضه و تقاضای خودرو در بازار را ساماندهی کند، سازوکار بورس کالا راهکاری مناسب در جهت رشد کیفیت عرضه و افزایش تولید است و در کل از طریق بورس کالا، شفاف سازی معاملات اتفاق می افتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها