ابوالفضل فلاح

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران می گوید: از آنجایی که املاک شهرداری به زودی آماده عرضه در بورس کالا خواهند بود، تعیین تکلیف وضعیت املاکی که معارض داشته یا مشکلی در سند و نوع مالکیت ملک وجود دارد، با همکاری تمام واحدهای ذی‌ربط اعم از حقوقی، بازرسی و حراست و با محور سازمان املاک و مستغلات شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش کالاخبر به نقل از معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، در دومین جلسه ستاد ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری بر تعیین تکلیف وضعیت املاک در دست اشخاص غیر تاکید شد.

ابوالفضل فلاح، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: متعاقب بخشنامه شهردار تهران مبنی بر شناسایی، مستند سازی و در نهایت مولدسازی املاک متعلق به مردم شهر تهران که امانتی در دست ما در جهت پیشبرد پروژه‌های عمرانی برای خدمت به شهروندان است، ستاد ساماندهی املاک شکل گرفته و یاری رسان مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری در تعیین تکلیف وضعیت املاک شهر تهران است.

وی افزود: از آنجایی که املاک شهرداری به زودی آماده عرضه در سامانه بورس کالا خواهند بود، لذا تعیین تکلیف وضعیت املاکی که معارض دارد یا مشکلی در سند و نوع مالکیت ملک وجود دارد و یا هر معضل دیگری، با همکاری تمام واحدهای ذی‌ربط اعم از حقوقی، بازرسی، حراست و ... و با محور سازمان املاک و مستغلات شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری همچنین بر همراهی همه جانبه مرکز حقوقی شهرداری جهت پیگیری های قضایی لازم در جهت تخلیه، تهاتر، معوض و سایر اقدامات لازم قضایی تاکید کرد.

در این جلسه شهرداران مناطق یک، ۱۳ و ۱۷ ضمن تشریح اقدام‌ها و معضلات خود در حوزه املاک و مستغلات مناطق مربوطه، در خصوص حل و فصل وضعیت برخی از املاک منطقه که با مشکل همراه است، به بحث و بررسی پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها